Статут

«ЗАТВЕРДЖЕНО»
ПРОТОКОЛОМ ПОЗАЧЕРГОВОГО З’ЇЗДУ
ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «СПІЛКА
ГЕОЛОГІВ УКРАЇНИ», ПРОТОКОЛ
№ 29/07-2024 ВІД «29» ЛИПНЯ 2024 РОКУ

 

С Т А Т У Т
ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
«СПІЛКА ГЕОЛОГІВ УКРАЇНИ»
(нова редакція)
ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ КОД 21715890

 

м. Київ - 2024 рік

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «СПІЛКА ГЕОЛОГІВ УКРАЇНИ» (надалі – «Організація») є добровільним об'єднанням фізичних осіб, створеним для здійснення та захисту прав і свобод людини та громадянина, задоволення суспільних, зокрема, економічних, соціальних, культурних, освітніх та інших інтересів своїх членів та/або інших осіб.

1.2. Найменування Організації:

- повне – ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «СПІЛКА ГЕОЛОГІВ УКРАЇНИ»

- скорочене – ГО «СПІЛКА ГЕОЛОГІВ УКРАЇНИ»

1.3. Назва Організації іноземною мовою:

- повна – UKRAINIAN ASSOCIATION OF GEOLOGISTS

- скорочена – UKRAINIAN ASSOCIATION OF GEOLOGISTS

1.4. Організація у своїй діяльності керується Конституцією України, Цивільним кодексом України, Податковим кодексом України, Законом України «Про громадські об'єднання», Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», іншим чинним законодавством України та цим Статутом. Правовою основою діяльності Організації є також регламентні документи та рішення загального характеру, що приймаються Організацією у межах їх статутних повноважень і є обов’язковими для всіх членів.

1.5. Організація є непідприємницьким товариством, основною метою якого не є одержання прибутку. Організація вільна у виборі напрямків своєї діяльності та діє на засадах добровільності, самоврядності, вільного вибору території діяльності, рівності перед законом, відсутності майнового інтересу її членів (учасників), прозорості, відкритості та публічності.

1.6. Місцезнаходження Організації: 04070, м. Київ, вул. Кирилівська, буд. 26/2.

2. ЮРИДИЧНИЙ СТАТУС ОРГАНІЗАЦІЇ

2.1. Діяльність Організації має суспільний характер, що проявляється у її взаємодії з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями різних форм власності, встановленні партнерських відносин з іншими громадськими організаціями, рухами, фондами, зареєстрованими в Україні чи за її межами, громадянами України, іноземцями та/або особами без громадянства.

2.2. Організація набуває статусу юридичної особи з моменту її державної реєстрації згідно з чинним законодавством, має свою печатку, штампи і бланки зі своїм найменуванням та рахунки у банківських установах. Організація може мати власну символіку (емблему, прапор), яка підлягає реєстрації у встановленому законодавством порядку.

2.3. З моменту державної реєстрації Організація має виключне право на використання свого найменування, в тому числі назви, викладеної іноземною мовою чи мовою національної меншини.

2.4. Для досягнення своєї мети та виконання статутних завдань Організація у встановленому чинним законодавством порядку має право:

2.4.1. Бути учасником цивільно-правових відносин, набувати майнові і немайнові права відповідно до законодавства.

2.4.2. Представляти і захищати свої законні інтереси та законні інтереси своїх членів чи інших осіб у будь-яких органах державної влади, в тому числі судах, правоохоронних органах, у органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності та підпорядкування.

2.4.3. Вільно поширювати інформацію про свою діяльність, пропагувати свою мету (цілі).

2.4.4. Ідейно та організаційно підтримувати інші об'єднання громадян, надавати допомогу в їх створенні та веденні їх діяльності.

2.4.5. Публікувати наукові та методичні результати діяльності Організації; проводити інформаційно-роз'яснювальну роботу.

2.4.6. Одержувати у порядку, визначеному законом, публічну інформацію, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.

2.4.7. Брати участь в організації і фінансуванні, а також самостійно проводити конференції, семінари, змагання, лекторії, круглі столи, консультації, творчі заходи, турніри, конкурси та інші заходи, пов'язані зі статутною діяльністю Організації, із залученням представників громадськості, органів державної влади та місцевого самоврядування, експертів із різних галузей суспільного життя, у т.ч. міжнародних.

2.4.8. Отримувати допомогу у вигляді коштів або майна, що надходить безоплатно у вигляді членських внесків, безповоротної фінансової допомоги, пожертв, грантів та самостійно вирішувати питання про їх використання відповідно до положень цього Статуту та законодавства України.

2.4.9. Здійснювати в порядку, передбаченому чинним законодавством, необхідну підприємницьку діяльність безпосередньо або через створення в порядку, передбаченому законом, юридичних осіб (товариств, підприємств), якщо така діяльність відповідає меті (цілям) Організації та сприяє її досягненню.

2.4.10. Брати участь у здійсненні державної регуляторної політики відповідно до законодавства України.

2.4.11. Звертатися у порядку, визначеному законодавством, до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб з пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами.

2.4.12. Одержувати у порядку, визначеному законодавством, необхідну для реалізації своєї мети і завдань публічну інформацію, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.

2.4.13. Брати участь у порядку, визначеному законодавством, у розробленні проектів нормативно-правових актів, що видаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування і стосуються сфери діяльності Організації та важливих питань державного і суспільного життя.

2.4.14. Брати участь у порядку, визначеному законодавством, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, що утворюються органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування для проведення консультацій з громадськими об'єднаннями та підготовки рекомендацій з питань, що стосуються сфери діяльності Організації.

2.4.15. Підтримувати прямі міжнародні контакти з організаціями громадян інших країн, укладати відповідні угоди та брати участь у міжнародних заходах з питань діяльності Організації, що не суперечать міжнародним зобов’язанням України.

2.4.16. Засновувати з метою досягнення статутної мети (цілей) медіа.

2.4.17. Створювати та реалізувати різноманітні проекти, запроваджувати програми.

2.4.18. На добровільних засадах брати участь або засновувати громадські спілки тощо, у тому числі міжнародні, укладати угоди про співробітництво і взаємодопомогу.

2.4.19. Одержувати на умовах оренди або тимчасового безкоштовного користування будівлі, обладнання, транспортні засоби та інше майно, що необхідне для здійснення статутних завдань Організації.

2.4.20. Відкривати рахунки у національній та іноземній валютах в установах банків.

2.4.21. Засновувати нагороди з метою відзнаки членів Організації та її партнерів.

2.4.22. Безпосередньо чи через створені нею юридичні особи (товариства, підприємства) бути виконавцем державного замовлення відповідно до закону.

2.4.23. Користуватися іншими правами, передбаченими законодавством України.

2.5. Організація несе відповідальність за своїми зобов'язаннями належним їй майном. Організація не відповідає за зобов'язаннями своїх членів, а її члени не відповідають за зобов'язаннями Організації, за винятком випадків, коли вони беруть на себе такі зобов'язання.

3. МЕТА ТА НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ

3.1. Головною метою Організації є:

- об’єднати спеціалістів та науковців, викладачів та студентів вищих та середніх учбових закладів геологічного профілю, а також спеціалістів інших галузей, чиї професійні та творчі інтереси пов’язані з геологічним вивченням і використанням надр, для сприяння розвитку і піднесенню престижу;

- пропаганда економічної та соціальної значущості геологорозвідувальної галузі та геологічної науки, як основи для нарощування мінерально-сировинної бази України;

- вдосконалення законодавчого забезпечення геологорозвідувального виробництва і охорони геологічного середовища;

- збереження здобутків і традицій вітчизняної геологічної школи;

- входження українських фахівців на світовий ринок геологорозвідувальних робіт і послуг;

- захист прав та інтересів членів Організації в Україні та за її межами.

3.2. Для досягнення своєї головної мети Організація здійснює такі напрями діяльності:

- здійснює правовий та соціальний захист, представляє законні інтереси, сприяє захисту громадянських, соціальних, авторських і суміжних прав членів Організації;

- розробляє пропозиції щодо законодавчого забезпечення геологорозвідувального виробництва, державної політики у сфері надракористування і вносить їх до органів державної влади;

- розробляє соціально орієнтовані програми і залучає до їх виконання органи державної та місцевої влади, організації та підприємства усіх форм власності;

- сприяє впровадженню нових технологій у процеси пошуку, розвідки та видобутку корисних копалин з метою їх оптимізації;

- всебічно сприяє розвитку геологічної науки та практики, вивченню та використанню надр, примноженню мінерально-сировинних ресурсів, їх охороні та відтворенню на основі досягнень науки і техніки, розвитку вітчизняної геологічної школи;

- проводить незалежну громадську, наукову та техніко-економічну експертизи проектів законодавчих актів та програм з питань розвитку мінерально-сировинної бази, використання і охорони надр, науково-дослідних програм, розробок та винаходів;

- сприяє професійній консолідації вчених та спеціалістів, що працюють у сфері геології та суміжних галузях, підвищенню престижу професій, пов’язаних з геологічним вивченням та використанням надр, охороною геологічного середовища;

- сприяє міжнародному співробітництву в галузі геології, розвитку зв’язків з науковою та інженерно-технічною громадськістю зарубіжних країн, інтеграції українських геологів у світове професійне та наукове співтовариство, бере участь у роботі міжнародних геологічних асоціацій, наукових форумах та конференціях.

3.3. Організація проводить іншу роботу, яка відповідає її меті та напрямам діяльності, передбаченим цим Статутом та не суперечить чинному законодавству України.

4. ПОРЯДОК НАБУТТЯ І ПРИПИНЕННЯ ЧЛЕНСТВА, ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЧЛЕНІВ ОРГАНІЗАЦІЇ

4.1. Членство в Організації є добровільним та індивідуальним.

4.2. Членами Організації можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, які досягли 14 років і які визнають Статут Організації та сприяють діяльності, що спрямована на досягнення мети і завдань Організації.

4.3. Ніхто не може бути примушений до вступу у Організацію. Належність чи неналежність до Організації не може бути підставою для обмеження прав і свобод будь – якої особи або для надання їй органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування будь-яких пільг і переваг.

4.4. Прийом у члени Організації здійснюється на підставі письмової заяви на ім’я Голови Правління за рішенням Правління Організації, яке приймається протягом місяця з дня подання відповідної заяви. Правління Організації має право відмовити у прийнятті особи в члени Організації. Правління Організації має право делегувати право прийняття в члени Організації відокремленим підрозділам Організації або іншим статутним органам.

4.5. Усі члени Організації є рівними у реалізації своїх прав та обов’язків.

4.5.1. До прав члена Організації належить:

4.5.1.1. обирати і бути обраними до керівних органів Організації, брати участь у всіх заходах, що проводяться Організацією;

4.5.1.2. брати участь у роботі постійних та тимчасових комісій, створених за рішенням уповноважених органів Організації;

4.5.1.3. звертатися до органів Організації з запитами та пропозиціями з питань, пов’язаних з діяльністю Організації, одержувати відповіді;

4.5.1.4. оскаржувати рішення, дії, бездіяльність керівних органів Організації, подавати заяви, заперечення і скарги на прийняті ними рішення до Правління та вимагати розгляду скарг та заяв на З’їзді Організації.

4.5.1.5. оскаржувати рішення З’їзду Організації до суду.

4.5.1.6. одержувати інформацію з питань діяльності Організації;

4.5.1.7. звертатися до органів Організації за допомогою у захисті своїх прав та законних інтересів;

4.5.1.8. вільно відстоювати і пропагувати ідеї та пропозиції з питань, що обговорюються в Організації до прийняття рішень з цих питань;

4.5.1.9. вільно виходити з Організації за власною письмовою заявою.

4.5.2. Члени Організації зобов’язані:

4.5.2.1. дотримуватись положень Статуту Організації;

4.5.2.2. виконувати рішення керівних органів Організації;

4.5.2.3. своєчасно сплачувати вступні та членські внески в розмірах та строки, що встановлюються Правлінням Організації та затверджуються Президентом Організації;

4.5.2.4. сприяти здійсненню завдань Організації;

4.5.2.5. брати участь у публічних заходах, що проводяться Організацією.

4.6. Членство в Організації припиняється у випадках:

4.6.1. виходу із Організації за власним бажанням;

4.6.2. виключення із Організації, за рішенням Правління, у зв’язку із порушенням вимог цього Статуту, або якщо діяльність члена суперечить меті та завданням Організації, або якщо член втратив зв’язок із Організацією без поважних причин чи за систематичну несплату членських внесків;

4.6.3. смерті члена Організації.

4.7. Вихід з Організації здійснюється за письмовою заявою учасника Організації на ім‘я Голови Правління. Членство в громадському об’єднанні припиняється з дня подання такої заяви та не потребує додаткових рішень. З того самого дня припиняється перебування члена Організації на будь-яких виборних посадах у Організації.

4.8. Дія п.4.7 цього Статуту не поширюється на членів Організації, обраних на посади Голови Правління Організації чи заступника Голови Правління Організації. Членство в Організації зазначених керівників Організації припиняється з дня, наступного за днем обрання нового Голови Правління Організації чи його заступника.

4.9. Підстави для виключення з членів Організації:

– неодноразові порушення вимог Статуту;

– неучасть в діяльності Організації особисто або через представника протягом принаймні 12 (дванадцяти) місяців;

– несплати членських внесків протягом останнього року.

4.10. Питання про виключення вирішується Правлінням організації більшістю голосів її членів.

4.11. Член Організації не має права голосу при вирішенні З’їздом Організації питань щодо вчинення ним правочину та щодо спору між ним і Організацією.

4.12. Членство (участь) в Організації може бути простим та почесним. За рішенням Правління із затвердженням Президентом Організації, окремим членам (учасникам) Організації, що особисто зробили значний суспільний внесок у розвиток та діяльність Організації, геологорозвідувальної галузі та геологічної науки, держави та суспільства вцілому, можуть бути надані почесне членство та персональні відзнаки. Положення про почесне членство (участь) та персональні відзнаки затверджується Правлінням Організації.

5. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ

5.1. Управління Організацією здійснюється на засадах демократизму, гласності, виборності органів управління, підпорядкованості і виконавчої дисципліни, із врахуванням регламентуючих документів Організації.

5.2. Органами управління Організацією є:

5.2.1. З’їзд Організації (вищий орган управління Організації);

5.2.2. Президент (особа, яка представляє інтереси членів Організації в період між З’їздами Організації та контролює діяльність виконавчих органів Організації);

5.2.3. Правління (виконавчий орган Організації).

5.2.4. Засідання керівних органів Організації (З’їзду, Правління) можуть проводитись як за безпосередньої участі членів (їх уповноважених представників за довіреністю), так і за допомогою інтернет зв’язку з використанням аудіовізуальних комп’ютерних програм онлайн конференцій.

    Рішення про форму проведення такого засідання приймає Правління Організації та повідомляє про прийняте рішення членів Організації не пізніше ніж за 10 днів до визначеної дати проведення такого засідання (З’їзду, Правління).

    Будь-яке засідання керівних органів оформлюється протоколом. Про форму засідання обов’язково вказується у протоколі: якщо засідання відбувалось за допомогою інтернет зв’язку, у протоколі обов’язково фіксується за допомогою якої комп’ютерної програми відбувалось засідання.

    У разі участі члена Організації в З’їзді Організації за допомогою інтернет зв’язку з використанням аудіовізуальних комп’ютерних програм онлайн конференцій, Головуючий З’їзду Організації підтверджує факт участі такого члена Організації в З’їзді Організації власним підписом у реєстрі членів, які присутні на З’їзді Організації.

    У разі участі члена Правління Організації в засіданні Правління Організації за допомогою інтернет зв’язку з використанням аудіовізуальних комп’ютерних програм онлайн конференцій, Голова Правління Організації або за його відсутності Головуючий на засіданні Правління Організації підтверджує факт участі такого члена Правління Організації в засіданні Правління Організації власним підписом у реєстрі присутніх членів Правління на засіданні Правління Організації.

5.3. З’їзд Організації (далі – З’їзд або З’їзд Організації) є вищим органом Організації, який вправі приймати рішення з будь-яких питань її діяльності, в тому числі і з тих, що належать до компетенції Правління та Президента Організації.

5.3.1. У З’їзді беруть участь її члени особисто чи через уповноваженого представника за довіреністю. Кожний член Організації має один голос. З’їзд вважаються повноважними, якщо на них присутня більшість членів Організації.

5.3.2. Черговий З’їзд Організації скликається Правлінням Організації не рідше одного разу на 3 (три) роки. Відповідне рішення із зазначенням дати, часу, місця проведення та питань, які виносяться на обговорення, повинне бути доведене до відома членів Організації не пізніше, ніж за 30 днів до дати проведення чергового З’їзду Організації. Черговий З’їзд Організації розглядає питання, винесені на їх розгляд Правлінням, Головою Правління, Президентом Організації, а також членами Організації.

5.3.3. Позачерговий З’їзд Організації скликаються при наявності обставин, що зачіпають суттєві інтереси Організації, Правлінням, Головою Правління, Президентом Організації, а також в інших випадках, передбачених даним Статутом та законодавством України, протягом 30 днів з дня виникнення відповідних обставин. У такому разі рішення відповідного органу, що скликає позачерговий З’їзд Організації із зазначенням дати, часу, місця проведення та питань, які виносяться на обговорення, повинне бути доведене до відома членів Організації не пізніше, ніж за 14 днів до дати проведення позачергового З’їзду Організації.

5.3.4. Не менш як одна десята частина членів Організації мають право ініціювати перед Правлінням скликання позачергового З’їзду Організації. Якщо вимога членів Організації про скликання позачергового З’їзду не виконана, ці члени мають право самі скликати позачерговий З’їзд Організації.

5.3.5. До виключної компетенції З’їзду належить вирішення наступних питань:

5.3.5.1. Визначення основних напрямків діяльності Організації, затвердження її планів та звітів про їх виконання.

5.3.5.2. Внесення і затвердження змін до установчих документів Організації, відомостей про Організацію.

5.3.5.3. Затвердження зразків печаток, штампів, символіки та інших зразків реквізитів Організації.

5.3.5.4. Прийняття рішення про припинення діяльності Організації.

5.3.5.5. Обрання ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу.

5.3.5.6. Обрання та відкликання Президента Організації.

5.3.5.7. Обрання Правління Організації та відкликання Правління, або окремих членів Правління; обрання та відкликання заступника Голови Правління.

5.3.5.8. Обрання та відкликання Голови Правління Організації.

5.3.5.9. Визначення порядку та способів реалізації права власності та здійснення контролю за її реалізацією.

5.3.5.10. Розгляд і затвердження довгострокових програм діяльності Організації.

5.3.5.11. Прийняття рішення про використання коштів та майна Організації після її ліквідації відповідно до Статуту Організації.

5.3.5.12. Затвердження внутрішніх положень Організації, внесення змін та доповнень до них, якщо це не віднесено до компетенції інших органів Організації.

5.3.5.13. Прийняття рішення про утворення відокремлених підрозділів Організації та припинення діяльності відокремлених підрозділів Організації.

5.3.5.14. Прийняття рішення про проведення спеціальної перевірки фінансово-господарської діяльності Організації.

5.3.5.15. Розгляд і затвердження звітів Правління, прийняття рішень за результатами таких звітів.

5.3.5.16. Прийняття рішень по скаргам членів (учасників) Організації на дії, бездіяльність або рішення Президента Організації;

5.3.5.17. Виконання інших повноважень відповідно до вимог цього Статуту, внутрішніх положень Організації та чинного законодавства України.

5.3.5.18. Розгляд і прийняття рішень з будь-яких питань діяльності Організації.

5.3.6. Рішення З’їзду вважаються прийнятими, якщо за них проголосувала проста більшість від числа присутніх членів З’їзду. З питань, передбаченими п. 5.3.5.2, п.5.3.5.4 рішення З’їзду вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало не менш як три четвертих присутніх членів З’їзду. Також трьома четвертими голосів присутніх членів З’їзду приймаються рішення щодо відчуження майна Організації на суму, що становить п’ятдесят і більше відсотків майна Організації.

5.3.7. Головує на засіданнях З’їзду особа з числа членів, обрана З’їздом Головуючим З’їзду. Хід З’їзду протоколюється. Протоколи З’їздів ведуться секретарем З’їзду, який обирається З’їздом, підписуються Головуючим і секретарем З’їзду.

5.3.8. З’їзд приймає рішення, які оформляються у вигляді протоколів З’їзду Організації. Рішення, прийняті З’їздом з дотриманням вимог даного Статуту, внутрішніх документів та законодавства України, обов'язкові для всіх інших органів управління Організації та членів Організації. Рішення, прийняті З’їздом, набувають чинності з моменту їх прийняття, якщо інше не визначено З’їздом Організації.

5.4. Президент Організації є особа, яка представляє інтереси членів Організації в період між З’їздами Організації та контролює діяльність виконавчих органів Організації.

5.4.1. Обрання та припинення повноважень Президента Організації є виключно компетенцією З’їзду Організації. Термін повноважень Президента Організації становить 10 (десять) років з моменту його обрання. Одна й та сама особа може обиратися на посаду Президента Організації необмежену кількість разів.

5.4.2. До компетенції Президента Організації належить вирішення наступних питань:

5.4.2.1. участь у формуванні основних напрямків діяльності Організації, її планів з метою їх погодження та винесення на затвердження З’їзду Організації;

5.4.2.2. ініціювати внесення змін до установчих документів Організації та подання відповідних проектів змін на розгляд і затвердження З’їздом Організації;

5.4.2.3. в межах повноважень, визначених цим Статутом, представляти Організацію у її міжнародних відносинах, взаємовідносинах з органами державної влади і місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами без довіреності;

5.4.2.4. підписувати від імені Організації договори, які можуть укладатися з Головою Правління, заступником Голови Правління та членами Правління Організації;

5.4.2.5. контролювати та координувати роботу Правління Організації;

5.4.2.6. ініціювати проведення позачергового З’їзду Організації у порядку, передбаченому цим Статутом;

5.4.2.7. ініціювати проведення спеціальної перевірки фінансово-господарської діяльності Організації;

5.4.2.8. подання З’їзду Організації на обрання кандидатури Голови Правління Організації та членів правління Організації;

5.4.2.9. приймати рішення щодо призначення виконуючого обов’язки Голови Правління у випадку його тимчасової відсутності або неможливості виконання ним покладених на нього обов’язків;

5.4.2.10. визначати кількісний склад Правління Організації;

5.4.2.11. затверджувати рішення Правління щодо надання окремим членам (учасникам) Організації, що особисто зробили значний суспільний внесок у розвиток та діяльність Організації, геологорозвідувальної галузі та геологічної науки, держави та суспільства вцілому, статус почесного члена (учасника) Організації та персональні відзнаки, нагороди;

5.4.2.12. прийняття рішень по повторних скаргам членів (учасників) Організації на дії, бездіяльність або рішення Голови Правління та членів Правління Організації;

5.4.2.13. має право вето щодо прийнятих Правлінням Організації рішень з наступним поверненням їх на доопрацювання, повторний розгляд;

5.4.2.14. має право контролю діяльності Правління Організації, в тому числі і з питань фінансово-господарських відносин;

5.4.2.15. погоджувати рішення Правління Організації про участь (створення) суб’єктів господарювання з метою досягнення статутних цілей та мети Організації;

5.4.2.16. погоджувати пропозиції Правління Організації про заснування (створення) відокремлених підрозділів Організації з подальшим прийняттям рішення З’їздом Організації;

5.4.2.17. погоджувати звіт перед членами Організації про її діяльність, у тому числі про прийняті рішення та здійснені заходи, підготовлений Правлінням Організації;

5.4.2.18. затверджувати положення про розмір та порядок сплати вступних та членських внесків;

5.4.2.19. затверджувати положення про робочі органи, комісії Організації;

5.4.2.20. у випадку виникнення загрози інтересам Організації має право відсторонити від виконання обов’язків Голову правління або членів правління Організації до моменту прийняття рішення щодо цих осіб З’їздом Організації;

5.4.2.21. при наявності обставин, що зачіпають суттєві інтереси Організації має право скликати З’їзд Організації та формувати його порядок денний, готувати матеріалів з питань порядку денного, здійснювати попередній розгляд всіх питань, що належать до компетенції З’їзду та готувати проекти рішень з цих питань до З’їзду.

5.4.2.22. виконувати інші повноваження відповідно до вимог цього Статуту, внутрішніх положень Організації та чинного законодавства України.

5.4.3. Президент Організації приймає рішення, які оформляються у вигляді рішень Президента Організації. Рішення, прийняті Президентом Організації з дотриманням вимог цього Статуту, внутрішніх документів та законодавства України, обов'язкові для всіх інших органів управління Організації та членів Організації. Рішення, прийняті Президентом Організації, набувають чинності з моменту їх прийняття, якщо інше не визначено рішенням Президента Організації.

5.4.4. Президент Організації звітує про свою роботу перед З’їдом Організації на черговому З’їзді.

5.5. Правління Організації є виконавчим органом Організації, який вирішує всі поточні питання діяльності Організації, крім тих, що віднесені до компетенції З’їзду Організації і Президента Організації. Правління Організації є підзвітним та підконтрольним З’їзду Організації та Президенту Організації і організовує виконання їх рішень. Правління діє від імені Організації в межах, передбачених даним Статутом, внутрішніми документами та чинним законодавством України.

5.5.1. Правління Організації складається із Голови Правління, заступника Голови Правління та членів Правління Організації. Кількісний склад Правління Організації визначається за рішенням Президента Організації або за рішенням З’їзду Організації.

5.6. Правління Організації є виконавчим органом Організації на період між З’їздами, обирається терміном на 5 років та виконує функції з управління його поточною, організаційною діяльністю.

5.6.1. Правління підзвітне З’їзду Організації, Президенту Організації і організовує виконання їх рішень. Правління діє від імені Організації в межах, передбачених даним Статутом, внутрішніми документами та чинним законодавством.

5.6.2. Правління Організації складається із Голови Правління, заступника Голови Правління та членів Правління Організації. Кількісний склад Правління Організації визначається за рішенням Президента Організації або за рішенням З’їзду Організації.

5.6.3. Голова Правління, заступник Голови Правління та члени Правління обираються З’їздом за поданням Президента Організації. Члени Правління є підзвітними З’їзду і несуть відповідальність перед ними за діяльність Організації та належне виконання своїх посадових обов’язків. Правління звітує перед членами Організації на З’їзді Організації.

5.6.4. До компетенції Правління відноситься:

5.6.4.1. Організація виконання рішень З’їзду та Президента Організації.

5.6.4.2. Скликання З’їзду та формування його порядку денного, підготовка матеріалів з питань порядку денного, попередній розгляд всіх питань, що належать до компетенції З’їзду та підготовка проектів рішень з цих питань до З’їзду.

5.6.4.3. Підготовка та подання рекомендацій З’їзду щодо визначення основних напрямків діяльності Організації, затвердження планів і звітів про їх виконання, інших пропозицій з питань діяльності Організації.

5.6.4.4. Затвердження поточних планів діяльності Організації та заходів, необхідних для їх виконання;

5.6.4.5.Здійснення окремих функцій щодо управління майном за рішенням З’їзду Організації.

5.6.4.6. Підготовка річних звітів з діяльності Організації, в тому числі про залучення і використання коштів і майна Організації; звітів з виконання програм та проектів Організації та подає їх на затвердження З’їзду.

5.6.4.7. Вирішення інших питань, крім тих, що відносяться до виключної компетенції З’їзду та Президента Організації.

5.6.4.8. Формування основних напрямків діяльності Організації, її планів та довгострокових програм діяльності Організації з подальшим погодженням їх Президентом Організації та затвердженням З'їздом Організації;

5.6.4.9. Підготовка проекту бюджету Організації;

5.6.4.10. Прийняття рішень, з подальшим погодженням їх Президентом Організації щодо заснування (участь) суб’єктів господарювання для виконання статутних завдань Організації;

5.6.4.11. Прийняття рішень по скаргам членів (учасників) Організації на дії, бездіяльність або рішення Голови Правління Організації;

5.6.4.12. Внесення пропозицій Президенту Організації щодо заснування (створення) відокремлених підрозділів Організації для подальшого їх схвалення Президентом Організації та направлення на розгляд З’їзду Організації;

5.6.4.13. Прийняття рішення про прийом в члени (учасники) Організації та вихід з складу Організації;

5.6.4.14. Прийняття рішення про виключення з членів (учасників) Організації, які не виконують вимог Статуту, рішень керівних органів;

5.6.4.15. Внесення пропозицій щодо кількісного складу Правління для його подальшого визначення і затвердження Президентом Організації або З’їздом Організації;

5.6.4.16. Прийняття рішення, з подальшим затвердженням Президентом Організації, щодо надання статусу почесного члена Організації;

5.6.4.17. Прийняття рішення, з подальшим затвердженням Президентом Організації, щодо відзначення осіб почесними відзнаками та нагородами Організації;

5.6.4.18. Розробляє проект Положення про розмір та порядок сплати вступних та членських внесків з подальшим затвердженням Президентом Організації;

5.6.4.19. Утворює комісії та інші робочі органи Організації, за погодженням з Президентом Організації;

5.6.4.20. Розробляє проект Положення про робочі органи, комісії Організації з подальшим затвердженням Президентом Організації;

5.6.4.21. Підготовлює звіт перед членами (учасниками) Організації про її діяльність, у тому числі про прийняті рішення та здійснені заходи з подальшим затвердженням Президентом Організації;

5.6.4.22. Прийняття рішення про проведення спеціальної перевірки фінансово — господарської діяльності Організації;

5.6.5. Головує на засіданнях Правління Голова Правління Організації.

5.6.6. Усі питання, що входять у компетенцію Правління, вирішуються колегіально на засіданнях Правління. Правління проводить чергові і позачергові засідання. Чергові засідання скликаються Головою Правління Організації, але не рідше, ніж раз на 3 місяці. Про час місце, та порядок денний засідання члени Правління повідомляються за 10 днів до моменту його проведення. Позачергові засідання скликаються Головою Правління організації за ініціативою третини членів Правління або безпосередньо за вимогою більшості членів Правління або за вимогою Президента Організації. Засідання правління є правомочним за умови присутності більшості його членів.

5.6.7. Кожен член Правління може виступати з ініціативою про прийняття рішень із будь-яких питань, що входять компетенції Правління.

5.6.8. У засіданнях Правління беруть участь її члени особисто чи через уповноваженого представника за довіреністю. Рішення Правління приймаються шляхом голосування більшістю голосів присутніх. Кожен член Правління має один голос. За поділу голосів вирішальним є голос Голови Правління Організації.

5.7. Голова Правління Організації здійснює оперативне управління справами, майном та коштами Організації в межах, встановлених даним Статутом, З’їздом, Президентом та Правлінням і в межах своєї компетенції і повноважень забезпечує виконання їх рішень.

5.7.1. Голова Правління Організації обирається та звільняється З’їздом раз на 5 (п’ять) років, є підзвітним З’їзду та підконтрольним Президенту і Правлінню Організації, і вправі вносити на розгляд З’їзду та Правління Організації пропозиції з будь-якого аспекту діяльності Організації.

5.7.2. Голова Правління Організації:

5.7.2.1. Діє від імені Організації без довіреності та представляє Організацію у її стосунках з іншими особами.

5.7.2.2. Видає накази, розпорядження, інші внутрішні нормативні акти та документи Організації.

5.7.2.3. Організовує документообіг, діловодство, ведення бухгалтерського обліку та звітності Організації.

5.7.2.4. Здійснює прийняття, переведення на іншу роботу, відсторонення від неї та звільнення працівників Організації, застосовує до них заходи заохочення та стягнення, затверджує посадові обов’язки працівників Організації.

5.7.2.5. Укладає та підписує від імені Організації господарські та інші договори, контракти, видає довіреності на право вчинення дій та представництва від імені Організації.

5.7.2.6. Організовує підготовку засідання Правління.

5.7.2.7. Вирішує інші питання діяльності Організації відповідно до мети і основних завдань її діяльності, віднесені до його компетенції внутрішніми документами Організації та даним Статутом, приймає з цих питань будь-які інші рішення або виконує будь-які інші дії крім тих, що відносяться до компетенції інших органів управління Організації, Правління та З’їзду Організації.

5.7.2.8. Звітує про свою роботу та роботу Правління перед З’їздом Організації на чергову З’їзді.

5.7.2.9. Відкриває рахунки Організації в банківських та інших фінансових установах.

5.7.2.10. Затверджує штатний розклад Організації.

5.7.3. Рішення Голови Правління Організації оформлюється у виді наказів чи розпоряджень.

5.7.4. Звітування здійснюється на чергову З’їзді. Позачергове звітування здійснюється на вимогу не менш як однієї третини членів Організації.

5.7.5. Голова Правління Організації може бути відкликаний з посади за рішенням З’їзду за ініціативою більшості від складу членів Правління до закінчення строку, на який він обирався, у випадках:

– за власним бажанням на підставі поданої Правлінню організації письмової заяви;

– при неодноразовому порушенні вимог Статуту Організації;

– якщо своїми діями він завдав матеріальну чи моральну шкоду Організації.

5.7.6. У разі, якщо Голова Правління Організації не може приступити до своїх обов'язків протягом більш як 6 (шести) місяців Правління Організації скликає позачерговий З’їзд для обговорення становища та питання про керівництво Організацією.

5.7.7. У випадку відсутності (хвороба, відрядження, відпустка тощо) Голови Правління або неможливості виконання ним покладених на нього обов’язків, виконання обов’язків Голови Правління на підставі рішення Президента Організації може бути покладено на заступника Голови Правління або на одного з членів Правління Організації.

5.8. Заступник Голови Правління є членом Правління Організації та виконує функції, визначені Статутом Організації або іншими внутрішніми документами Організації або делеговані Головою Правління Організації.

5.8.1. Заступник Голови Правління може бути відкликаний з посади за рішенням З’їзду Організації за ініціативою більшості від складу членів Правління до закінчення строку, на який він обирався, у випадках:

– за власним бажанням на підставі поданої Правлінню Організації письмової заяви;

– при неодноразовому порушенні вимог Статуту Організації;

– якщо своїми діями він завдав матеріальну чи моральну шкоду Організації.

5.9. Порядок оскарження рішень, дій, бездіяльності керівних органів Організації (З’їзду, Президента, Правління (Голова Правління, заступника Голови Правління та інших членів Правління) та розгляду скарг визначається цим Статутом у відповідному розділі.

6. НАГЛЯДОВА РАДА

6.1. Наглядова рада може бути створена у випадку прийняття відповідного рішення З’їздом Організації. У такому разі, Наглядова рада є консультативним та контролюючим органом Організації і здійснює ревізію її фінансово-господарської діяльності у випадку наявності більше десяти членів Організації.

6.2. Наглядова рада є підзвітною лише З’їзду Організації.

6.3. Персональний склад Наглядової ради затверджується З’їздом Організації. Член Наглядової ради не може бути одночасно членом Правління чи Головою Правління Організації.

6.4. Наглядова рада обирається з числа членів Організації в складі голови ради та двох членів ради строком на два роки. Голову Наглядової ради пропонують для затвердження З’їзду Організації члени Наглядової ради.

6.5. До повноважень Наглядової ради належать:

– внесення пропозицій щодо фінансової діяльності та використання активів Організації;

– складання висновків про фінансову діяльність та використання активів Організації до затвердження З’їздом річних бюджетів, балансів, фінансових та інших звітів керівних органів Організації;

– проведення перевірок фінансово-господарської діяльності Організації;

– надання звітів перевірок та ревізій З’їзду для прийняття відповідних рішень;

– ініціювання скликання позачергового З’їзду;

– затвердження річного плану діяльності Наглядової ради.

6.6. Очолює Наглядову раду голова, який:

– керує роботою Наглядової ради;

– скликає Наглядову раду на чергові та позачергові засідання;

– підписує документацію, підготовлену за результатами роботи Наглядової ради.

6.7. Наглядова рада є правомочною, якщо в її роботі беруть участь більшість від її складу. Рішення приймаються більшістю голосів членів Наглядової ради, присутніх на засіданні. При рівності голосів, голос голови Наглядової ради є вирішальним.

6.8. Члени Наглядової Ради мають право участі в засіданні Правління Організації з правом дорадчого голосу.

7. ПОРЯДОК ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ, ДІЙ, БЕЗДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИХ ОРГАНІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РОЗГЛЯДУ СКАРГ

7.1. Рішення, дії, бездіяльність керівних органів Організації можуть бути оскаржені членом (членами) Організації.

7.1.1. Первинна скарга на дії, бездіяльність або рішення Голови Правління Організації подається до Правління Організації, яке зобов'язане розглянути скаргу на найближчому засідання, але не пізніше ніж в місячний термін, із обов'язковим викликом члена громадського об'єднання, який скаржиться, а також Голову Правління Організації дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується. В разі відхилення скарги Правлінням - повторна скарга подається до Президента Організації які зобов'язані розглянути скаргу на черговому або позачерговому засіданні, із обов'язковим викликом члена, який скаржиться, а також Голови Правління дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується.

7.1.2. Первинна скарга на дії, бездіяльність або рішення члена Правління - подається до Голови Правління, який зобов'язаний розглянути скаргу протягом 20 робочих днів, із обов'язковим викликом члена громадського об'єднання, який скаржиться, а також члена Правління дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується. В разі відхилення скарги Головою Правління - повторна скарга подається до Президента Організації, який зобов'язаний розглянути скаргу на найближчому черговому або позачерговому засіданні, але не пізніше ніж в місячний термін, із обов'язковим викликом члена, який скаржиться, а також члена Правління дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується. В разі відхилення скарги Президентом Організації - повторна скарга подається до З’їзду Організації, який зобов'язаний розглянути скаргу на черговому або позачерговому засіданні, із обов'язковим викликом члена, який скаржиться, а також члена Правління дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується. Скарга, яка потребує розгляду на позачерговому З’їзді, є підставою для скликання такого З’їзду протягом тридцяти днів з дня надходження такої скарги.

7.1.3. На дії, бездіяльність або рішення Президента Організації скарга подається до З’їзду Організації та розглядається на найближчому черговому З’їзді Організації, а у разі необхідності – на позачерговому З’їзді Організації. За результатами розгляду скарги, З’їзд Організації приймає рішення.

7.1.4. На дії, бездіяльність або рішення З’їзду Організації скарга подається до суду, відповідно до чинного законодавства на момент оскарження таких дій, бездіяльності або рішень.

7.2. До рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать рішення у межах управлінської діяльності керівних органів організації, внаслідок яких:

7.2.1. Порушено права та/чи законні інтереси чи свободи члена Організації (групи членів Організації).

7.2.2. Створено перешкоди для здійснення членом організації його прав та/чи законних інтересів чи свобод.

7.2.3. Незаконно покладено обов’язки на члена Організації або незаконно застосовано до нього дисциплінарну відповідальність.

8. МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ

8.1. Організація у відповідності з своїми статутними завданнями, має право на здійснення міжнародних зв'язків та діяльності у порядку, передбаченому цим Статутом, чинним законодавством України.

8.2. Міжнародна діяльність організації здійснюється шляхом участі у міжнародних проектах, роботі міжнародних організацій, а також інших формах, що не суперечать законодавству України, нормам і принципам міжнародного права.

8.3. При здійсненні міжнародної діяльності Організація користується повним обсягом прав і обов’язків юридичної особи.

8.4. Організація:

8.4.1. організовує обмін делегаціями, організовує за участю іноземних партнерів турніри, змагання, конференції, виставки, ярмарки, відряджає своїх представників для участі у відповідних заходах за межами України;

8.4.2. проводить спільно з іноземними організаціями дослідження у відповідності з напрямками своєї діяльності, публікує їх результати;

8.4.3. реалізовує інші спільні програми та проекти за участю іноземних партнерів та міжнародних організацій, що не суперечить чинному законодавству України.

8.5. Організація може засновувати або вступати в міжнародні громадські організації, бути засновником міжнародних об’єднань громадян, підтримувати міжнародні контакти і зв’язки, укладати відповідні угоди.

8.6. Організація має право брати участь у міжнародних та національних проектах, програмах, конкурсах, що прямо та/або опосередковано пов’язані із статутною діяльністю Організації, в тому числі, але не обмежуючись, з правом подавати проектні заяви та будь-які інші необхідні для участі документи, а також з правом подавати грантові заявки.

8.7. Організація має право створювати та брати участь в консорціумах для участі у міжнародних та національних проектах, програмах, конкурсах, що прямо та/або опосередковано пов’язані із статутною діяльністю Організації.

8.8. Організація має право брати участь у здобутті міжнародних та національних грантів, що прямо та/або опосередковано пов’язані із статутною діяльністю Організації.

8.9. Організація має право отримувати та використовувати міжнародні та національні гранти, позики (кредити) від будь-яких вітчизняних урядових та неурядових установ, організацій, підприємств, від будь-яких міжнародних урядових та неурядових установ, організацій, підприємств на проведення статутної діяльності Організації.

9. ВІДОКРЕМЛЕНІ ПІДРОЗДІЛИ ОРГАНІЗАЦІЇ

9.1. Організація може мати відокремлені підрозділи, які не є юридичними особами та утворюються за рішенням З’їзду Організації.

9.2. Відокремлені підрозділи Організації у своїй діяльності керуються Статутом Організації.

9.3. Керівники відокремлених підрозділів Організації призначаються З’їздом Організації строком на 2 роки і діють на підставі довіреності. Керівники відокремлених підрозділів повинні бути членами Організації.

9.4. Відокремлені підрозділи мають наступні повноваження:

9.4.1. Представляють Організацію у межах території, на яку поширюються їх повноваження.

9.4.2. Реалізують статутні мету та завдання Організації у межах території, на яку поширюються їх повноваження, згідно наданих рішенням З’їзду повноважень.

9.4.3. Проводять роботу по залученню нових членів (учасників) з використанням засобів, не заборонених законодавством України.

9.5. Керівник відокремленого підрозділу має право:

9.5.1. Приймати рішення про використання назви та символіки Організації для реалізації завдань Організації.

9.5.2. Звертатися до керівних органів Організації щодо отримання допомоги у реалізації завдань Організації.

9.5.3. Бути присутнім на засіданні Правління Організації (без права голосу).

9.5.4. Звертатися із клопотаннями до керівних органів Організації.

9.6. Керівник відокремленого підрозділу зобов’язаний:

9.6.1. Дотримуватися вимог Статуту Організації.

9.6.2. Виконувати законні та прийняті в межах вимог Статуту Організації рішення керівних органів Організації.

9.6.3. Не допускати дій, спрямованих на порушення честі, гідності членів (учасників) Організації.

9.7. Діяльність відокремленого підрозділу може бути припинено шляхом його закриття за рішенням З’їзду Організації.

9.8. Про закриття відокремленого підрозділу Організація повідомляє уповноважений орган з питань державної реєстрації відповідно до вимог чинного законодавства України.

9.9. Майно та кошти, яке було закріплене за відокремленим підрозділом, після припинення його діяльності передаються безпосередньо до відання Правління до прийняття рішення щодо розподілу майна та коштів З’їздом Організації.

10. КОШТИ ТА МАЙНО ОРГАНІЗАЦІЇ

10.1. Організація є непідприємницьким товариством. Для здійснення своїх програмних та статутних цілей і завдань у власності Організації можуть бути кошти, цінні папери, майнові та немайнові права, матеріальні та нематеріальні активи, обладнання, транспорт, інші засоби та майно, набуття яких не забороняється чинним законодавством України.

10.2. Організація самостійно й незалежно здійснює права володіння, користування та розпорядження належним їй майном, коштами, майновими та немайновими правами через свої статутні органи в межах їх компетенції. Право власності Організації реалізовує її вищий орган управління – З’їзд Організації в порядку, передбаченому законом та даним Статутом Організації. Окремі функції щодо управління майном за piшeнням З’їзду Організації можуть бути покладені на Президента Організації.

10.3. Майно Організації складається з коштів або майна, які надходять безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань, внесків членів Організації; пасивних доходів; дотації або субсидії з державного чи місцевих бюджетів, а також з державних цільових фондів, фінансової підтримки програм (проектів, заходів) Організації за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів, від виконання державного замовлення; благодійної, гуманітарної та технічної допомоги, в тому числі відповідно до міжнародних договорів України; набуті в результаті підприємницької діяльності Організації, підприємницької діяльності створених нею юридичних осіб (товариств, підприємств); доходів від основної діяльності Організації відповідно до цього Статуту та законодавства; майном, придбаним за рахунок власних коштів, чи набутих на інших підставах, не заборонених законом.

10.4. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Організації або їх частини серед засновників (учасників у розумінні Цивільного кодексу України), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

10.5. Доходи (прибутки) та майно Організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених цим Статутом.

10.6. Організація несе відповідальність за своїми зобов’язаннями усім належним їй на праві власності майном. Організація не несе відповідальності за зобов'язаннями членів. Члени не несуть відповідальності за зобов'язаннями Організації, якщо інше не передбачено законом.

10.7. Організація зобов’язана вести бухгалтерський облік, статистичну, податкову, фінансову звітність, бути зареєстрованим в органах податкової служби та вносити до бюджету податки і збори у порядку і розмірах, передбачених законодавством. Організація зобов’язана зберігати не менше п’яти років усі необхідні облікові документи стосовно внутрішніх та міжнародних операцій.

10.8. За рішенням Президента Організації у разі необхідності можуть створюватись цільові фонди, які використовуються для реалізації програм у межах цього Статуту. Порядок створення і використання таких фондів визначається Президентом Організації.

10.9. Державний нагляд та контроль за дотриманням закону Організацією здійснюють органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування у порядку, визначеному законодавством України.

10.10. Як внески до Організації приймаються грошові кошти, цінні папери, а також майно, яке може бути використане нею для вирішення статутних завдань, що не суперечать чинному законодавству України.

10.11. За особами, які дарують майно та кошти Організації, зберігається право контролю за цільовим використанням внесків.

11. ПОРЯДОК ЗВІТУВАННЯ КЕРІВНИХ ОРГАНІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕРЕД ЧЛЕНАМИ ОРГАНІЗАЦІЇ

11.1. Організація дотримуючись принципів прозорості, відкритості, що передбачають право всіх членів (учасників) Організації мати вільний доступ до інформації про її діяльність, у тому числі про прийняті Організацією рішення та здійснені заходи, звітує перед своїми членами (учасниками) відповідно до чинного законодавства України та даного Статуту.

11.2. Президент Організації та Правління Організації в особі Голови правління Організації звітує перед членами Організації про її діяльність, у тому числі про прийняті Організацією рішень та здійснені заходи про проведену роботу на черговому З’їзді Організації, а у випадках передбачених даним Статутом на позачерговому З’їзді Організації.

11.3. Для контролю за фінансово-господарською діяльністю Організації може бути обрано Ревізора Організації, у порядку визначеному даним Статутом та на підставі рішення З’їзду Організації.

11.4. Організація веде оперативний та бухгалтерський облік, статистичну звітність та вносить до бюджету платежі у порядку та розмірах, передбачених чинним законодавством України.

11.5. Достовірність та повнота річного балансу і звітності Організації може бути підтверджена аудитором (аудиторською фірмою).

12. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ

12.1. Порядок внесення змін до статуту визначається статутом та чинним законодавством України.

12.2. Зміни до цього Статуту затверджуються рішенням З’їзду Організації, якщо за це проголосували не менше як 3/4 присутніх на З’їзді членів Організації. Про зміни, що вносяться в статутні документи, повідомляється уповноважений орган з питань реєстрації.

13. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ

13.1. Припинення діяльності Організації здійснюється за рішенням громадського об'єднання, прийнятим З’їздом Організації, шляхом саморозпуску або реорганізації, чи за рішенням суду про заборону (примусовий розпуск) громадського об'єднання.

13.2. Припинення діяльності громадського об'єднання зі статусом юридичної особи має наслідком припинення юридичної особи.

13.3. Організація має право у будь-який час прийняти рішення про припинення своєї діяльності (саморозпуск).

13.4.Рішення про саморозпуск Організації приймається З’їздом Організації, якщо за це проголосували не менш як три четвертих присутніх членів З’їзду. З’їзд створює ліквідаційну комісію або доручає Правлінню здійснювати повноваження ліквідаційної комісії для проведення припинення громадської організації як юридичної особи, а також приймають рішення щодо використання коштів та майна громадського об'єднання після його припинення відповідно до статуту.

13.5. Реорганізація Організації здійснюється за рішенням З’їзду, якщо за це проголосувало не менше три четвертих присутніх членів З’їзду шляхом злиття, поділу, приєднання або перетворення.

13.6. Порядок та правові наслідки припинення діяльності Організації шляхом саморозпуску, реорганізації або заборони (примусового розпуску) Організації визначається відповідно до цього Статуту та чинного законодавства України.

13.7. У разі припинення Організації у результаті її ліквідації (саморозпуску, примусового розпуску) чи реорганізації (злиття, поділу, приєднання або перетворення) її активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду, іншим юридичним особам, що здійснюють недержавне пенсійне забезпечення відповідно до закону (для недержавних пенсійних фондів), або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).

14. ІНШІ ПИТАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ

14.1. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Організація здійснює обробку та захист персональних даних, які стали їй відомі або перебуватимуть в її користуванні (володінні) відповідно до вимог чинного законодавства України. Метою обробки персональних даних у є забезпечення реалізації трудових відносин, адміністративно-правових, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку, відносин у сфері управління людськими ресурсами, зокрема кадровим потенціалом відповідно до Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Закону України «Про банки і банківську діяльність», Закону України «Про зайнятість населення», інших законів та нормативно-правових актів. Особливості створення, реєстрації та використання баз даних, які можуть утворюватися Організацією під час її діяльності, порядок отримання згоди суб’єктів персональних даних визначається внутрішніми документами Організації, чинним законодавством України та нормативно-правовими актами.

14.2. У всьому, що не врегульовано даним Статутом Організації, її члени та керівні органи керуються чинним законодавством України.

14.3. Найменування статей у даному Статуті надається виключно для зручності користування його текстом і в цій якості (наприклад, при тлумаченні) не повинні братися до уваги.

14.4. У разі, якщо будь-яке положення даного Статуту прямо або опосередковано протирічить або буде протирічити законодавству України у майбутньому, воно визнається нечинним, проте це не тягне за собою нечинності усього даного Статуту.